Cum insistă Microsoft să folosești Bing AI: mișcarea care te va enerva

de: Iulia Kelt
18 06. 2023

Microsoft deține câteva produse chiar bune, dar compania are uneori obiceiul de a fi prea agresivă în a-și prezenta aceste produse către clienți.

În cel mai recent exemplu, în acest sens, Microsoft a fost surprins în flagrant în timp ce își modifica experiența AI pentru a ignora în mod eficient căutările pentru Google Chrome și, în schimb, să împingă lista cu funcțiile Bing.

Microsoft și Google, „la cuțite” de ani buni

Cearta dintre Microsoft și Google durează de ani de zile, cu nenumărate exemple la activ. Niciuna dintre companii nu este pe deplin nevinovată, însă.

Spre exemplu, Google introduce câteva reclame destul de flagrante pentru Chrome atunci când utilizezi Microsoft Edge, deși Microsoft tinde să fie puțin mai insistent.

În primii ani ai Edge, Microsoft a forțat utilizatorii de Windows să intre în browser și a adăugat nenumărate mesaje prin care le spunea acestora să rămână pe Edge, în detrimentul Chrome.

Potrivit The Verge, noua experiență AI a Microsoft în Bing a ignorat pentru scurt timp căutările pentru Google Chrome și a îngropat orice rezultate relevante.

Widget-ul AI al Bing ar apărea la căutările pentru „Chrome” sau „Google Chrome” și, în loc să ofere informații pe care utilizatorul le-a căutat, va furniza doar o listă de funcții în Bing, deoarece, în prezent, Bing AI nu funcționează în Chrome.

Efectiv, aceasta a servit drept reclamă pentru Bing și Edge într-un loc în care ar fi trebuit să fie rezultatele reale ale căutării.

Link-urile și informațiile de fapt relevante pentru căutare au fost îngropate complet, făcând acest lucru mult mai agresiv decât încercările anterioare.

În mod absolut evident, „râca” dintre Microsoft și Google va mai dura o perioadă, de vreme ce giganții se află în plină competiție, în prezent. Trebuie doar să așteptăm să vedem cum se va soluționa problema și, mai ales, cine va câștiga bătălia orgoliilor, prin concurență neloială.